Sila_12 Arkadaşlar hipp kaşık mama kullananlar varmı nasıl acaba kaşık mama kullanma taraftarı pek değilim evde kendim yapıyorum ama hipp iyi bir marka kullanmak istedim hipp kaşık mama kullanan varmı nasıl
Haticerdogan Sila_12 ben mecbur kaldım kullandım canım. Biberon tutmuyodu. Ek gıdaya erkendi. Sütümde yetmiyodu o dönem 4+ kaşık mama vardı yulaflı onu aldım kullandım
birminikbebekannesi Sila_12 Ben kullanıyorum 4.aydan beri şuan 7 aylık hala devam ediyorum çok memnunum içine meyve koyuyorum gayet tok tutuyor
Yasirefeninannesi Haticerdogan nasil yaptiniz bnm bebegin 120 150 cc mama iciyor normalde onu nasil yapayim kasikla mi veriyim
Yasirefeninannesi Haticerdogan cnm suylami pisirdin nasil yaptin ben yapiyorum puturlu oluyo bebegim cok sevmedi
Haticerdogan Yasirefeninannesi ilk günler bir yemek kaşığı kadar yaptım. Sonra azar azar artırdım. Şuan bir tabak yiyo. Evet kaşıkla
Yasirefeninannesi Haticerdogan evet ama bi kasikla da cok akti oldu sivilandirdjm az bide azcik meyve purrsi koydim oglen verdim yedi 😀
birminikbebekannesi Yasirefeninannesi 5 çeşidini kullanıyorum günde 3 öğün veriyorum pirinçli 5 tahıllı ve gece maması diğer 2side önür gün daha farklı veriyorum. Bebeğim 7 aylık 2 yemek kaşığı bebek bisküvisi ve meyve koyuyorum gün içinde yediriyorum ara öğün gece mamasına da 3 yemek kaşığı hip mama bebek bisküvisi birde muz koyuyorum sabaha kadar tok tutuyor
Yasirefeninannesi Haticerdogan bilmiyorum puruszsuz muhallebi gibi olmuyo oylemi olmasi lazim cokmu karistirmiyorum acabab
Haticerdogan Yasirefeninannesi canım ilk ılık suyu koyuyorum tabağa. Sonra kaşıkla yavaş yavaş mamayı atıyorum karıştırırak o kadar
Yasirefeninannesi Haticerdogan anladim cnm ben gunde bir kere veriyorum sicak suyla bi yemek kasigi yada bir bucuk yemek kasigi karistiriyorum iyice muhallebi gbi oluyor ama iciinde taneler varya ondan. Bhsediyrm aslinda bide icine meyve koyuyorum yediriyorum 5 aylik