nazlimom_ Emziriyorum evde duphalac şurup var doğum sonrası kabızlık icin içmiştim sabah 2 kuru kayısı yedim kabız olunca oluyor hep kantaron yağı sürdüm afedersiniz bide procto glyvenol kremi kullanan varmı iyi geldiyse aliyim?
TheBaby nazlimom_ Alma canım. Genel cerraha gitm hemoroidin yerine göre kremin kullanım şekli değişiyor çünkü. Sen içine sürersin belki dışına sürmen gerekiyordur gibi
Susamuru nazlimom_ ben hamileyken olmuştum dediğiniz krem mucize değil geçirmiyor ama rahatlatıyor aynı şekilde fitili de var birlikte kullanıyorsunuz ama emzirirken kullanılır mı mutlaka sorun
hunilimomm nazlimom_ olur ben 2 ay çektim doğumda iç damarlar çatlamış şimdi yine doğum yaptım yine kanıyor açıyor onu kullanicam
HamzaTugra nazlimom_ benim ileri evre ameliyatlık ve içeri girmeyen hemoroidim var. doğumdan sonra öyle kötüydüm ki kafamı duvarlara vuruyodum. emzirirken mecbur sadece onu önerdiler ve mucize gibi acimi hafifletmisti
Ozge-ZS nazlimom_ düzenli kullanımda evet ama tek başına yeterli değil procto glyvenol krem ve fitil artı olarak fito krem kullanmıştım şikayetleri azaltmıştı doğumdan sonra hormonlar çekilince kendiliğinden geçiyor tabi beslenmenize ve sıvı alımınıza da çok dikkat edin