Yani 8,9 aya kadar koydugum yerde dururdu geç emekledi mesela 10.5 aylıktı emekledi kucagımda dururdu hep kıpırdamazdı sakin bi bebek aslında sıralamaya basladıktan sonra cok hareketlendi ben yasımda yürümüsüm ama esim ve tarafı geç yürümüş hatta kuzeni 3 yasında yürümüs hiç problem olmamasına rağmen canı istemio demis doktor yani neblm belkide yürüteç veya yürüme arabasından kaynaklıdır diye düsündüm