zey136 önemli olan devlette ilgili iyi bir doktor bulabilmek eğer devlet hastanesinde böyle bir doktorunuz varsa özele bence gitmeyin biz de özele gidiyoruz dediğiniz gibi 600 tl bir de tahlil filan oldu mu 1000 tlyi geçiyor artık özel hastanelerde de sıra çok oluyor randevu alsan da fark etmiyor randevu saatini geçiriyorlar