Merhaba anneler, 45 günlük bi kızım var. Maalesef anne sütü almıyor mamayla besleniyor. Bir kaç hafta önceye kadar beslenmesi çok güzeldi, kilo alımı gayet iyiydi. Tek sorunu gazı vardı ve bu yüzden sürekli mama yemek istiyordu. Ama yaklaşık 1 haftadır damlaların etkisiyle gaz sancıları oldukça hafifledi daha seyrek geçiyor. Ve beslenme düzeni çok değişti. Eskiden neredeyse 2 saatte 90 cc bitirebilen kızım şimdi 30 maksimum 40 cc içiyor. Fazlasını vermek için zorladığımda ise kusuyor. Bu durum beni çok üzmeye başladı. Haftalık kilo alımı da diğer haftalara oranla düşmüş. Bu arada aptamil mama kullanıyoruz. İzleyebileceğim bi yol var mı? Önerileriniz olursa çok sevinirim