Merhaba kizlar bizim 4cu ay atagimiz bi bitmedi kizim 4ay 11gunluk goysume yakin bile gelmek istemiyor eskiden guzelce emen bebem gitdi.
Butun yollari denedin vallaha biktim
Ayakta emzirme
Farkli farlki posizson(futbol topu gibi vs)
Karanlikta
Uykuya gecis yok yani yok
Sizde en ektili cozum ne oldu soyleyin sagim yapiyorum cok cikmiyor goysum aciyor gunluk maksimum 3_4kez emzire biliyorum+ek mama veriyorum doktor tavsiyesiyle 3ay kilo alimi dusuk oldugu icin emzirmeden vermezdim ama bu kezde ac kaliyor mecbur veriyorum biberonla deyil kasikla hic biberon vermedim lutfen cozum yollarini soyleyinn artik tepinmekten kollar bacak bel felc