3 buçuk aylık kızım var burnu tikalı sinüzleri dolu sanirım hastaneye acile götürdüm 2 gün önceorada serum fizyolojikle burnuna fıskırtarak yaptı birde hava verildi ama halen aynı güzel annelerim ilk anneliğim benim tecrübesizim internetten araştırıyorum kafam karışıyor bu serum fizyolojikle tayzikli bir sekilde yapmak zararlı mı birdevözel ya aldım simdi eczaneden naneli yatağina damlatmak icin başka ne yapabilirim bebeğime zarar vermeden önerileriniz var mı?