kirmizibalikgolde Sabah ıhlamur icirdim ılık bir şekilde . Su içmiyor çünkü 1 2 yudum alıp bırakıyor. Öğleden sonra da biseyler icireyim . Çünkü grip burun akıntısı ve öksürük var . Sıvı tüketerek azaliyormus. Neler yapayım .
Emir_mom kirmizibalikgolde Geçmiş olsun 🌸 Öksürük için Bir kavanozun içerisine doğal zeytinyağı ve bir kaç adet sarımsağı ikiye bölerek atın kapatın iki üç gün sonra açın bebeğinizin ayaklarının altına sürün çorap giydirin.Birde kuru dutu kaynatıp suyunu içirin.Şifa olur inşallah 🙏🏻🌸