Gune__888 zamanla bakacak, bu bir anda bir günde olacak bir şey değil, çok küçük ve geç kalınmış bir durum değil, bu süreçten sonra tamamen bebişinize odaklı bir hayat yaşamanız gerekli 😊 ekstra ilgi pek çok aktivite sizi bekliyor, yaşı büyüdükçe yaşına uygun oyuncaklarla destekleyin daha güzel daha çabuk sonuçlar alırsınız, öyle bir aile etrafımda tanımadım doktorun teşhis koyduğu ama benim aldığım eğitimlere dayanarak gözlemlediğim öyle olduğunu düşündüğüm bir çocuk var, şimdi 2.5 yaşında ve daha yeni konuşmaya başladı, aşırı yoğun hiperaktifliği var, göz kontağı çok kısa süreli ama onun anne çalıştığı için tam düzelim ve vaktine göre gelişim göstermediğini, anne olmadığı için aşırı tv yüklemesinden yaşına göre grç kaldığını farkediyorum, 20 aylıkken yürüyüp, konuşmaya 24 aydan sonra başladı, o hala tv önünde olduğu için herşeyi gecikerek gerçekleştiriyor. Sizin için zaöan güzel bol bol oynayın elbet güzel leyler olacak vakit var 😊