yrn3897 2,5 aylık oldu kızım 2 saate bir kalkıp emziriyorum ama artık çok yoruldum sizler nasıl gece beslenmesini yapıyorsunuz uyanmasını mi bekliyorsunuz yoksa benim gibi kalkıp emziriyor musunuz
Mlkkrm yrn3897 Bende oyle yapıyorum am bızım halla sarılıgımız var dıye sen uyandırma bence artık hemsırem uyandırmayın cok uzun uyumuyorsa dedı yanı 3 saate bır emzır
Athnvn yrn3897 kilo alımı normalse gelişiminde sıkıntı yoksa doktor 2 saate bir emzir demediyse bırakın bebeğiniz uyandığında emzirin. Acıkınca uyanıyorlar zaten. 2-3 aylık dönemde bebeğim çok uyanmazdı 4-6 saat uyuduğu olurdu şimdi 9 aylık saat başı uyanıp emiyor 4-5 saat uyuduğu günleri özledim hatta 😂
Mlkmhrrm yrn3897 15 günlükken kontrolden sonra doktorumuz kendisi uyanınca emzirmemi söylemişti hep öyle yaptım 4 yada 5 saatte bir kalkıp emerdi 1 yaşından sonra gece emmesini de bıraktı şimdi 2 yaşını doldurdu dün akşam by by dedik memeye mutlu bir şekilde
Elifinci17 yrn3897 ben uyanmasa da kalkıp emzirdim. Tabi o uyurken emzirdim uyku arasında emdi geri yatağına koydum. 2 3 saatte bir 6 aya kadar. Sarılık riski geçtiyse kendi uykusuna bırakabilirsiniz ama bu karar size kalmış ikisi de yanlış değil ☺️