Cuma günü kontrolümüz var ve ilk kez devlet hastanesine gidicez özele götürüyordum Konya’ya taşındığımız için eğitim araştırma hastanesine randevu bulabildik çocuk bölümü naısl doktorlar ilgili mi 😌 onun dışında 8 aylık erkek bebek boy ve kilosu nasıl olmalı sizde durumlar nasıl 🥰 ve en önemlisi beslenmeyi naısl yapıyorsunuz kaç öğün veriyorsunuz kısaca yazarsanız çok mutlu olurum 😍😍