Merhaba..16 aylik kizim var..gundz ve gece uykulari fena degldi..gece 1-2 kez uyanirdi..ama nolduysa 1 aya yakndr geceleri cok sık uyaniyor ..uyanmasndan ziyade de uykuya zor dalmasi,besige koyunca hemn uyanmasi neden olur anlyamadim. Yeni dogdugu donem gbi oldu..cok istahli degl ama elmden geldgnce ac birakmamaya calsyorum tabi..cok gec yedrmemeye calsyorum..memede uyutyorum.ama daha once de sartlar ayniykn boyle uyanmıyordu..daha 3 disi cikti..herhngi bi kabarma faln gormuyorm dger taraflarda..distendir de diyemyorum ..var midir bilgisi,deneyimi,onerisi olan😑