ervakusunannesi 3 ay 19 günlüğüz, gündüz uykularımız epeydir kısa bazen yarım saat bile sürmüyor en fazla 1 saat sanırım. Emmeyle ilgili büyük kavgalarımız var,normalde çok sık emmek isteyen bi bebek ama şuan hem emmek istiyor hem reddiyor 1 hafta önce meme seçmeye başladı , ayakta yatarken kucakta her türlü deniyorum ama sanki giderek daha da huysuzlaşıyor🤦🏻♀️Kucağımda bi süre ağlayıp sonra memeyi büyük bi hırsla emmeye başlıyor 2 dk sonra bırakıyor vs. Sadece anne sütü ile devam ediyoruz bilmiyorum belki mama kullansam biraz daha rahat olur muydu? 3.ay kontrolünde doktoe salyası çok damakta diş yerleşimini görüyoeum dedi, biraz beyazlık var 2 nokta şeklinde elimin yumruk şeklinde hep ağzında🥲