aloeverrra Merhaba arkadaşlar kiradaki evimin duvarına sticker takmak istiyorum çift taraflı bantla yapıştıracağı çıkarırken duvarı deforme eder mi ? Kullanan var mı bebek odasında vs ?
Emir_mom aloeverrra Bende mutfağıma ve bebek odasına yapıştırdım güzel duruyor ama boyayı kaldırıyor malesef.
Noname21 aloeverrra birnkere yanlış yapistirdim çıkardım birsey olmadı. Bizde kiracıyiz giderken götürmem ama. Duvara zarar verse ne olur boyatirlar gecer bence takılmayın
Dilaylaa Çift taraflı bant cok iyi olduğu için çıkarırken boya sokuluyor ben banti çıkaramadım kazımak zorunda kaldım içine ettim duvarin 😅