Melikezeynepela nuurgc en basiti ay ay git 2 aylık olucakmissiniz 2 aylık al canım hem rahat eder sıkmaz hemde tasmaz ben kaç ayliksa ona göre ilerliyorum …
Esoca38 nuurgc sabah uyandığımda altını ıslanmış gördüğüm an bir numara büyüğüne geçiyorum direk sorun ortadan kalkıyor ben ordan anlıyorum :)
Agaclargibi Ben çişi olduğunda çok şişiyo ve bez bacağına iz yapmaya baslayınca bir büyüğüne geçiyorum canım
nuurgc Evet ya iz yapıyor zorla oldurmaya çalışıyorum çocuğa hemen yenisine geçiyorum. Ben olması gereken bu diye düşündüğüm için henüz değiştirmemiştim fakat bacakları sıkmaya başladı gerçekten En iyisi hemen 2 numaraya geçmek olacak