Emiregeninannesi Yabancı biri bebeğimi severken bi anda yanağından öptü o an engel olamadım, bu durum beni çok rahatsız etti yani normal mi böyle hissetmem kendimi suçlu hissediyorum engel olamadığım için
Irmakmelegim Emiregeninannesi valla açıkçası ben okdr takintili deilim yabancı da olsa sonuçta insan alt i üstü elinden yanagindna masum bir öpücük yani en kötü ihtimal islak mendille silinir kızım 15 aylık hiç aşırı çekinmem kızım zatn aşırı sıcak bir çocuk sosyal herkese gider yabancılık hiç çekmedi ama zatn hep yanındayım
Ankakusu35 Emiregeninannesi bende sinir oluyorum yabancı birilerinin böyle davranmasına belki bilmediğim bir hastalığı var vs aklıma türlü türlü şeyler geliyo
35lavanta Emiregeninannesi Yabancı biri öpebilecek yakınlığa bile yanaşamıyor ben uzaktan sevelim lüften malum çok küçük bağışıklığı daha tam yok diyorum
Melikeuzun Emiregeninannesi benim bebeğim bir ara erkeklere gidiyordu hep onların kucaklarına koşuyordu engel olamadım olunca çığlık atıyordu öpende oldu öpsünler bebek bu art niyet yok hani toplumada kötü gözle bakmak hoş değil sonra bıraktırdım tabi bu huyunu şimdi kimseye gitmiyor :)
Emiregeninannesi Irmakmelegim birilerinin sevmesi değil belki yanağından öpmesi de beni rahatsız eden istemediğim bu duruma engel olamamam yani öpmeyin ya da uzaktan sevin diyememem
Emiregeninannesi Ankakusu35 hastalıktan da değil ama artık o kadar kötü şeyler duyuyor ve görüyoruz ki sanki birisi ona zarar vermiş gibi hissediyorum yani koruyamadığı için kendimi suçluyorum
Emiregeninannesi 35lavanta ben bunu yapamadığım için o an kendimi kötü hissediyorum yani böyle durumlarda tepki veremiyorum o an kalakalıyorum
Emiregeninannesi Melikeuzun ben de hemen sildim ama keşke engel olsaydım dedim yani bi bebeği sevmek için illa öpmek gerekmez
41umay Emiregeninannesi ben izinsiz dokunmalarına bile sinir oluyorum bide öpseler çıldırırım heralde tanıdığım insanlara karşı böyle değilim tabi de önüne gelende dokunmasın öpmesin yani bi zahmet illa sevecekse uzaktan sevsinler şu bebekleri yaa
Emiregeninannesi 41umay evet tam da böyle düşünüyorum ama engel olamadım o an seven kişi de biraz saf gibi derler ya hani o an şey yapamadım ne diyeceğimi bilemedim
Irmakmelegim Emiregeninannesi doğrudur ben şahsen engel olmadım gnlde saçma sapan dudak vb yer olmadığı sürece sorun yapmadım kziim premeture olmasına rağmen ha şuan premetureligide kalmadida artık şuan ben mesela diyim kızım gitme o ksiisye diyim gitmek istiyorsa ben naparsam yapiyim basar çığlığı ağlar bide öpmeyi öğrendi yabancıyı bile salyasiyla öper mesela çok nadir dün mesela annemin ark geldi sevmek istedi kzim ilk defa görmüştü ve kziim bana bile gelmedi çok sevdi güldü ben de takıntı yapmadım bunu ama tabiki dozu ve insan önemli davranışları
41umay Emiregeninannesi bi daha öyle bişey olduğunda uyarmaktan çekinmeyin uyarın sert bi dille başka türlü anlamıyor insanlar
Emiregeninannesi Irmakmelegim ben de çok takıntılı bi insan değilimdir çocuğumu da öyle kurallarla yetiştirmemeye çalışırım ama bilmiyorum bu durumda böyle hissettim sanırım etrafımızdaki kötü haberlerin insanların yaptıkları bilinçaltımızda kötü düşünceler bırakıyor
Irmakmelegim Emiregeninannesi tabiki ne yzkki çok kötü şeyler duyuyoruz ister istemez korkuyoruz evladımızı bsi olucak diye