Herkese selam ..yedibucuk aylik bebegimi artik desteksiz uyutmaya alistirmak istiyorum sizler ne gbi yontemler izlediniz biraz fikir gercekten iyi olurdu arkadaşlar..cok hareketli bir bebegim var o yüzden bir an once bir duzen kurmak istiyorum..bunu yaparken odasini ayiran var mi yoksa once kendi odanizda mi yapmak daha mantikli