Merhaba kızlar 3 ay 22 günlük kızım var doğduğundan beri uyku problemi yaşıyoruz
Ve hala bitmedi geceleri sürekli uyanıyor 10 dakikada 30 dakikada gündüz hiç uykusu yok asla uyumuyor max 40 dakika başka yok uykusu geliyor ağlıyor ama uyumuyor uykuya dalamıyor
Anne sütü almıyor mama kullanıyoruz Aptamil fakat çok pahalı olduğu için bebelac gold a geçmeyi düşünüyorum
Düşüncelerinizi tecrübelerinizi yazmanızı bekliyorum