Ysmn133 Arkadaşlar kusuyo gazdan inliyor baya oğlum kolik herhal illa zıp zıp gaz çıkarmaca damla faydası görenler ne kullandinz
annesinin_minigi Ysmn133 Benim oğlumunda bebekken aşırı gazı oluyodu uyumuyor durmuyodu sürekli ağlıyodu biogaia damlasından aşırı memnun kaldım hiç bi damla fayda etmedi
ysfmommm Ysmn133 biogaia tek basına yeterli olmuyor o probiyotik onun yanında bir sürü damla denedim bize sadece sab simplex iyi geldi gaz problemini en aza indirdi
Asafveannesi1 Ysmn133 bütün damlaları denemiş biri olarak söylüyorum kesinlikle nurse harveys bizim de kolikti biraz da olsa sakinleştirdi yoksa hiç durmuyordu ağrıdan