ihsanbebek Kızlar bebeğimin az yendiğini düşünüp sağdım sütümü anca 40cc yedi sonrada uyudu çişi çok çok berrak değildi aşırı koyuda değildi bu normal mi
Guzelmiguzel ihsanbebek 40cc 2 ay için az gibi ben 2aylık bebeğime mama verdiğim zaman 90 100cc veriyorum hatta daha fazla içen bebekler var tabii bebekten bebeğe değişiyor
Dondurmalikahve ihsanbebek Neden az emdiğini düşündünüz? Göğsünüzü yeni sağmaya başladıysanız 40 CC süt gayet iyi. Ayrıca sağmayla emzirme arasında fark vardır bebek emdikçe süt çoğalır.
Ahsenkus1 ihsanbebek benm kızım 35 günlük sağdığımda 120cc içiyor bana az geldi kırk ama doğrusunu bilmiyorum. hep mi kırk içiyor acaba ?belki o an aç değildi, hem sağımla bebek emmesi arasında fark var
livanurvealpinannesi61 ihsanbebek önemli olan kilo alımı kilo alımında sorun yok ise süt miktarı önemli değil.
ihsanbebek Ahsenkus1 bilmiyorum şuan öyle yaptım 1saat sonra kalktı 3 4dakka emdi çişini yapıp geri yattı
ihsanbebek livanurvealpinannesi61 kilo alımı şuana kadar normaldi ama geçtiğimiz 2hafta çok iştahsızlaştı almadı sonra yavaş yavaş tekrar almaya başladı ama bilmiyorum nasıl olacak aç olsa uyumaz dedi doktor
Deletedmom_71 ihsanbebek hiçbir zaman pompa ile sağım dogru sonuç vermez canim. Sütün maşallah iyi var ki 40 cc çıkmış. O içinde emin ol 3 katından da fazla süt var
Deletedmom_71 ihsanbebek sen kendin sarımsak tüket çiğ olarak ortalık hastalık dolu iştahı da ondan etkileniyor olabilir birde biberon kullanma Red yaşarsın
Ahsenkus1 ihsanbebek aç olsa hep ağlar ama durmazki. Kilosunu takip edin artışına göre değerlendirilir bence
Deletedmom_71 ihsanbebek super canim verme cok zorda kalırsan şırınga ile ver derim ben aylarca Red yaşadım çünkü biberon yüzünden
Deletedmom_71 ihsanbebek hayir canim etkilemiyor. Aksine seni hastalıktan koruyor. Ben aylardır kendim de yiyorum oğluma da veriyorum hasta olmasn diye
Deletedmom_71 ihsanbebek instagram da hastalanmayancocuk hesabi vwr onun tüm hikayelerine bak hep sarımsak sayesinde iyileşen sütünün kalitesini arttıran hep orda örnekleri var. Hem azaltacak olsa benim kalmazdı o kadar yemeye 😅
Melisahinn ihsanbebek canım bende manuel bir pompa var 40değil 20 bile çıkmıyor göğsümden sadece anne sütüyle besleniyor kilo alımı gayet iyi yani pompa ile bebeğin çekimi bir değil eğer kilosu iyiyse hiç takılma