Balkizinannesitugce benimde takıntılarım vardı ortalık toplu olacak yarının işini geceden yapar uyurdum. Simdi 2 bebegim var ortalığın içine….. 😀 Başlarda cok sinir oluyordum sürekli toplamaya temizlemeye çalışıyordum, cok sinirlerim bozuluyordu. Sonra bıraktım sizde deneyin yoksa kendinizi strese sokmaktan başka işe yaramaz boşverin 🙃