Ebrulimomm Selam anneler 🙋🏻♀️ 15 günlük Bebeğimin uykusunda problem yoktu çok şükür ama iki sabahtır huzursuz bir türlü uykuya dalamıyor sanırım gazımız var . Aslında her yemeğime kimyon döküyorum ama sanırım yine de geçti ona. Önerebileceğiniz gaz damlası ya da gaza iyi gelen şeyler var mıı??
Emir_mom Ebrulimomm Benim bebeğimde çok gazlı bir bebekti biogai kullanmıştık ve masaj da iyi geliyordu.
ElifMinel Ebrulimomm kuzum benim doktorum biogaia önerdi ama bebekler kendi mamasina ve gaz damlasina kendisi karar veriyor deneyerek goreceksiniz demisti bazilarinda fayda eden kendi bebeginde fayda etmiyor oneri ve doktor tavsiyesi uzerine biogio aldik ama fayda etmedi simdi sap simplax denicez sizde o sekilre baslayin ikinmalari çözülür kendi kendine daha kolay yaparsa fayda ediyor demek
Ebrulimomm Emir_mom doktorumuza da danıştım ama daha çok küçük olduğu İçin gaz damlasına başlamayı önermedi ileride ihtiyaç olursa biogaia yı önerdi , siz kaç günlükken başlamıştınız damlaya
Emir_mom Ebrulimomm 1 aylıktı sanırım başladığımızda.Benim yediklerimden çok etkileniyordu ne yesem direk bebeğime de gaz oluyordu 5aylık olana kadar gaz problemi yaşadık.
pnds Benim doktorumda 1 aydan önce vermedi. Şu an maflor ve sabsimplex bir arada kullanıyorum. Sanada zamanı geldiğinde verecektir. Ayaklarını üşütme, karnına bol masaj yap, sıcak tut ve her emzirme sonrası gazını çıkart bebeğinin