MomOfKoala merhabalar benim oğlumda tam 4 ayı bitirdi. Şimdiye kadar her ay 1 kilo alan,5 cm uzayan oğlum bu ay 500 gr alıp,2 cm uzamış. Sadece annesütü alıyor. Persentilde hep en üstte gidiyor. Bu ay hem meme reddi,hemde aşırı hareket eklenince bu şekilde oldu. Kilosu boyu çok iyi maşallah. Zaten 3 aydan sonra aylık 350-700 gr alması,boyununda 1.5 cm uzaması bekleniyormuş. Önümüzdeki ay bakıcam 5. Ayı bitirdiği gibide tadımlara başlıcaz öyle konuştuk doktorumuzla.