ruveydatas Bebeğim 3 buçuk aylık ayakları hep nemli nemli ter çorapları ince pamuklu çorap kalında değil ellerinin içinde öyle kafası hani emerken terliyor o normalde el ayağı anlamadım
Cennet70 ruveydatas merhaba canım benım kendiminde öyle el ve ayaklarının içi çok terler hep ama hep nemli özellikle yaz aylarında daha kötü olur ve suan 3 aylık bencilim var ınunda oyle
Mecbure12 ruveydatas benimde bebeğimin ayakları nemli hep 3 aylık bende merak ediyorum geçti mi sizin bebeğinizizki acaba
Mecbure12 ruveydatas öyle mi yaa bende netten araştırdım bı hastalığın habercisidir falan dio nasıl korktum