Merhaba anneler. Bebeğim 3.5 aylık. Doğduğundan beri hazıe kundaklarla uyutuyordum bebeğimi. Yavaş yavaş kundağı bırakmaya çalışıyorum ancak bebeğim sürekli ellerni ağzına yüzüne götürüp uyandırmaya çalışıyor. Bebeği kundaksız uyumaya ve elleriyle uykusunu açmamaya nasıl alıştırabilirm? Önerileriniz var mı?