Merhabalar güzel anneler.
6 aylık bir oğlum var çok hareketli. Bir saniye yerinde durmuyor ve çok çabuk sıkılıyor herşeyden. Emeklemeye başladı. Artık nasıl durdurucam nasıl etkinlik yapacağım hiç bilmiyorum. Dişleri çıktığı için herşeyi ağzına alıyor vermeyince ağlıyor. Bende tek yolu sağlıklı güvenilir çizgi filmlerde buldum en azından beş dakika da olsa sakin kalabiliyor. Bana önerebileceginiz etkinlikler varmı veya nasıl oyalabilirim nasıl vakit geçirebilirim ?