7 aylık bebeğimin sağ göz kapağı düşüklüğü var biraz kısık duruyor göz doktoruna götürdüm herhangi bişey söylemedi Allah sağlık versin tabi ama insan yine de üzülüyor var mı bebeğinde böyle bir durum olan doktor büyüdükçe düzele de bilir devam da edebilir dedi