S_seylek60 4 aylığız normalde 3 saat kadardı beslenme sıklığı ama bu sıralar memeden ayrılmıyor aksi gibi sanki sütümde azaldı doymuyor diye düşünmeye başladım. 2-3 gün sonra Dr kontrolümüz var onada danışarak mama desteğine başlamayı düşünüyorum çünkü bu ay bizde 300-350 gr kadar kilo alabilmişiz diğer aylarda hep 1er kilo alıyordu ishal vs sorunu yaşadı onlar etkiledi sanıyorum. Ama bi yandanda açmı kalıyor diye içim içimi kemiriyor. Eğer sütünüz iyise fazlaca verebiliyorsanız 3-3,5 saat idealdir beslenmesinde.