Merhaba kızlar, oğlum hayvanlara bayılır. Annemin köpeği var onu çok sever arkadaşımın kedisi var ona da bayılır. Arkadaşımın kedisinin bebekleri oldu benim beğendiğim bebiş 4 aylık oldu bile. Almak istiyorum ama bi taraftan da cesaret edemiyorum. Siz bana ne fikir verir siniz? Avantaj ve dezavantajları neler evde küçük bir çocuk da olunca?