Mlkkrm ben işk kızımda 3 ay meme mama gittim. 3 aydan sonra tamemen meme yeter oldu memeyle devam ettik ve artık 17 aylıktı meme sapığı olduğu için emZirmeyi kestim.
Ben öedela biberon kullanıyordum anne memesine en yakın oymuş, birde hep önce meme verdim boş da olsa, sonra biberon verdim. Bir de verimli emsin diye memede uyumasına izin bermedim. Emzirirken altını çıkarttım bacaklarını secdim saçını sevdim. Öyle öyle ilk 3 ay yetmeyen sütüm yetmeye başladı be mamayı tamamen kestik.