Merhaba hanımlar
Oğlum 13 gün sonra 1 yaşına girecek. Doğduğundan beri çok sorunlu bir bebek. Uyku yemek vs hep zorlandım ama bu 2 haftadır aşırı yoruluyorum artık. Çalışıyorum zaten 6 gün boyunca geceleri uyumaması beni çok yordu. Hiç birşeyden memnun değil. Çok ağlıyor geceleri uyku düzeni alt üst oldu. Ne yapmalıyım acaba başına gelen var mı