Bsrazmra Kızlar merhabaa benim cocugum daha 1,5 yasında ve epilepsi hastası suan grip oldu ilac kullanmamız dısında dogal yollarla gribi nasıl atlatabiliriz
Zeynep5151 Bsrazmra cnm yenim epilepsi 1 buçuk yaşında çıktı ortaya şuan 3 yaşında hasta oldu epilepsi eken doktorun önerdiği sabit ilaçlar var sadece onları kullana biliyorsunuz doğal olarakta oksurek var ise karadut şurubu el yapımı birde cam şurubu evde papatya içir bunlar iyi geliyor eğer yaşı küçük olmasaydı sarımsağın en küçüğünü yuttur su ile derdim hemen terletiyor iyileştirdi
Elifmm Pekmez yag karışımı öksürürk varsa nane limon vwr canım degişik baharatlar verme doktora sormadıkca