Kızlar bebeğim 5 ay 18 günlük. 1 haftadır uykusu daha da bozuldu. Daha da diyorum çünkü doğduğundan beri sağolsun hiç iyi bir uykusu olmadı. Ama 1 haftadır geceleri 10 defa kalkıyor 1 dakika emmeden uyuyor yarım saat sonra yine aynı. Gündüzleri de derin bir uykusu hiç olmadı. Bunun sebebi ne Allah aşkına. Doktor herşeyi normal dedi yani bir rahatsızlığı yok. Benim gibi olanlar var mı? Uykusuzluktan bitmiş durumdayım. 1 oğlum var gün içinde onunla bile ilgilenemiyorum kızım sağolsun