Akalinbetul_8 Kızlar herkes ama herkes oglumu zayıf buluyor doktor ne dese o onemlı fılan olayını karıstırmayın ben sadece genelı merak edıyorum yoksa oglum saglıklı cok sukur 2 ay 18 gunluk 5700(3 kg dogdu)
Caglarass Akalinbetul_8 2 aylık bebek 10 kilo mu olacakmış acaba. Alması gereken kiloyu almış gayet iyi kilosu
yemedimamadoydum Akalinbetul_8 kilosu gayet iyi kafana takma boşuna. Arkadaşımın kızı 4 ay bitti 6.5 kilo
Akalinbetul_8 Caglarass cevrende 3 tane bu aylarda olan var 6-6.5 arası ama 3.5-4 kg arası dogdu sınır edıyolar ya
Fusunf Akalinbetul_8 neden bu kadar kiloya takılıyorsunuz anlamıyorum sağlıklı olması önemli olan belki genetiktir her bebek tombik mi olmak zorunda bence kilosu iyi önemli olan ayda alınan gram doyup doymadıgını oyle anlarsınız
Akalinbetul_8 Fusunf zaten oglumun saglıklı olduguunu biliyorum saglıksız bır kılosu olsa bu platformadan once doktorla gorusurum acaba genel olarak bu ayalrda bebeklerın hepsımı tombul aynı zamanlarda dogan cevrem de ıkı bebek 6 küsür kıloda
AysuL Akalinbetul_8 benim oğlum 2 ay 2 günlükken 5700dü doktoru fazla bulmuştu bence sizinki ideal. Çünkü bizimki alıştı kilo almaya yatkın oldu 3 aylıkken 7 kilo oldu biraz fazla gidiyor gibi hissediyorum.