beysenyil Fazla bi yediğini zannetmiyorum. Ben kahvaltısını hazırlarken nerden bulduysa almış tadına bakmış sanırım ağzının kenarında ellerine sürülü halde gördüm. Şimdilik bi sorun çıkmadı kusma falan ne yapmam gerekiyor?
baloglusss beysenyil aynı şey geçenlerde başıma geldi bi gördüm ağzı yüzü eller her yeri krem acile götürdük kan aldılar röntgen çektiler bi sıkıntı çıkmadı şükür
Noname21 Elika00 nerden biliyorsunuz . Lütfen bilip bilmeden başkasının cocugunun sağlık durumu ile alakalı bu şekilde kesin konuşmayın.
Elika00 Noname21 kız çok yemediyse birşey olmaz dedim ne linci bu. Yorum yapalım diye yazıyor zaten. Fikrimi söyledim bak herkes aynı şeyi yazıyor benim oğlumda pişik kremi yiyordu sanki bi tüp mü yiyorlar bi ağzına koyuyo o kadar.
Elika00 beysenyil 😂😂😂 benim oğlum denk gelse hepsini yer bitirir ya bazen zeytinyağı veriyorum mama diye ağlıyo 😂😂
ilknur0403 beysenyil birşey olmaz hepsi galiba bi merk ediyor bunu hergun bana sürüyor ama bu ne diye😂😂😂
Hnfmhmt beysenyil benimkide yedi. 15 aylıktı. Hemen doktoruna mesaj atmıştım korkmayın bişey olmaz biraz fazla yediyse bile ishal olabilir ama endişe etmenizi gerektirecek bir durum yok yazmıştı. Doktorumuzun dediği gibi de oldu çok şükür hiç bir şey olmadı.
GULCE02 beysenyil krem değilde benim oğlunda dalın kolanyası 3 4 damla felan koymuştu agzına şişesinden akıyordu oda agzına dikmişti aksın diye agzını suyla yıkadım su içirdim çok şükür birşey olmadı sizde su içisin yoğurt yedirin birşey olmaz inşaallah