MinnakvLiva Linaamom ben kullanıyorum bıraksam öğlene kadar yatar zifiri karanlıkta, tatile gidince unuttuk sabahın köründe kalkmıştı battaniyeden perde yaptık ikinci gidişimizde perdemizle gittik haahhsdş
GiybetReis Linaamom kullanıyoruz. Her gittiğim tatilede yanımda götürüyorum mecbur. Çünkü alıştı baska türlü uyumuyor
-_-hUysUzvetatlikadin Esra26 aaa çok mantıklıymış teşekkürler böyle basit çözüm nasıl gelmedi aklıma ya 😅 uyansın hemen deneyeceğim kullandığın kartonun fotosunu ayabilir misin bende şuan sadece siparişten gelen karton koliler var 😅
Kbrbisi28 İkizim kullaniyor cocugu dogdugundan beri cokta memnun bende cok ozeniyorum hatta alicam bi gun cunku karanlik oldugunda uyansa dahi uyutmak daha kolay oluyor