Göğüs uclarim hiç yok her yolu denedik hiç bir şekilde emziremiyorum sağarak süt veriyordum,ama göğsümün bir tanesinde 45dk sagmama rağmen hala süt geliyor,göğüsü boşaltın diyorlar ama 45dk sağmak iyi değilmiş 15dk sağın bırakın diyorlar,15er dk sagmayi bebek emiyormus gibi 2saatte bir mi yapmam lazım ?