Elifatm1 hatayı orda yapiyosun bırakın ağlasın azcik en fazla bir iki gün ağlar alışır her ağladığında vazgecerseniz ne gece beslenmesini kesebilirsiniz nede ilerde bunun önünü alabilirsiniz şu anda gece beslenmek için ağladı ilerde hayır dediğiniz başka birşey için ağlayacak bu böyle sürüp gider biraz kararlı olmalısınız yoksa kural tanımaz söz dinlemez bı çocuk olur sizde çok zorlanırsınız. benim patronumun oğlu öyleydi 2. Sınıfa gidiyodu istedigi şey için tepinerek agliyodu anneside sonunda yapıyodu yani bu şekilde davranmaya devam ederseniz oleriside sorun olur büyüyünce yapmaz diye düşünmeyin