İlk gebeligimde 5. Aydan sonra çok problem yaşadım sonradan hepsinin sebebinin gebelik zehirlenmesi yüzünden oldugunu anladılar biraz geç oldu sanırım gelişimi 32 haftayla uyumlu doğdu oğlum 1500 grm doğdu şuan 3 yaşında oğlum eşimle uzun süredir ikinci çocuk konusunu konuşuyoruz benim kendimi hazır hissetmemi bekleyeceğini söyledi sorun şu ki ben gebelik zehirlenmesinin tekrar etmesinden korkuyorum bu durumu yaşayan var mı ne gibi önlemler alabilirim.