Bebeğim 24 günlük. Gaz problemi vardı doktorumuz nurse harveys vermişti. Kullanıyorduk 2 gündür öğlen saatlerinde 10 dakika süren ağlama krizine girince çevremdekiler mestil dediler. Dün mestil vermeye başladım. Gazını çıkardı kakasınıda yapmış. Ama ıkınma sürekli devam etti hala var ağlama falan yok ama ıkınıyor bir de hıçkırık ile emzigi sütü kusuyor. Galiba gazı da çok emmekten oldu sürekli ağlıyordu bende emziriyordum. Gece ilk defa 2 saate 1 kalkıp emdi. Iyiydik ama ıkınma aklıma karıştırdı bundan önceki damlada olmuyordu