Kızlar 4ay 24 günlük bebeğim. 2 diş çıkarmıştı alttan. Bu ara 2 de üstten çıkarıyo aşşiırı huysuzdu geceleri sabaha kadar ağlıyodu durmuyodu hafifte ateşleniyodu calpol veriyodum. Hiç iştahıda yoktu. Diş dedim. Dün sabah uyandı ateşli ve sesi kısılmış. Hasta çocuk gibi mayışık ağlıyo sürtünüyo sürekli bana. Hasta bu dedim eşime yok diş diş dedi. Akşamı bekledik ses resmen tamamen gitti. Acile götürdük. Kan baktılar enfeksiyon çıktı. Hava verdiler biraz. Antibiyotik verdiler. Neden olur bu dedim doktora. Havadan ateşten felan olur dedi. Ama asla ateşlenmesine izin vermemiştim her dk baktım. Hiç adam gibi dışarı çıkrmazdım hasta olcak diye. Nasıl oldu ve kana enfeksiyon geçti anlamıyorum. Yaşayan var mı