2 aylık kızım 1-2 haftadır mememde ağlamaya başladı bazen 4-5 dk emip bırakıyor, bazen hiç emmiyor. Geceleri nadiren bu sorunla karşılaştık. Hemşire kolye tak dedi emzirme önlüğü içinde emzir dedi denedim fayda etmiyor. Birde 2 haftadır bazı günler çok kusuyor. Saatlerce uğraşıp emziremediğimde 2 kere sağıp biberon ya da kaşık biberonla verdim. Böyle bir şey yaşayan var mı. Nasıl çözüm buldunuz