Benim bebeğim doğduğunda ve ilk 1.5 ay yarım saat memede kalıyordu daha fazlada sürdüğü oluyordu asla memeyi bırakmak istemezdi. Şimdi 2.5 aylık oldu 1.5 aydan beri 5-6 dk emiyor bırakıyor. Çiş kaka fazlasını çıkarma, kilo alımı çok iyi hepsi okey ama eskiden daha fazla emmesi aklımda soru işareti bırakıyor sizce neden?