22 günlük bebeğimi emziriyorum 20 30 dkk bazen doymuyor mu bilmiyorum ağlıyor sonra gazını çıkarmayla uğraşıyorum 15 20 dakika sürüyor sonra gazı çıkıyor ama gözler fal taşı gibi bende süt veriyorum yine 40 ml yada 60 ml daha sonra uyuyor benim bebek mi çok iştahlı anlamadım