Anneler merhaba 18 ay olmak üzere kızım var sadece annee diyo normal mi ne zaman kelime üretmeye başlar sürekli konuşuyoruz gün içinde ama başka bişey çıkmıyor ağzından bir de sürekli ısırma isteği var gelip gidip kollarımı ısırıyor normal mi acaba 🙈