Emmeyi bıraktırdıktan sonra uykuları normale dönmüştü. Gece 1 kez filan uyanıyordu sonra şu sıralar hastaydı. Gece çok aşırı uyanıp hep kucak istedi. Kucakta uyudu ayakta sallanmak istedi. Neyse iyileşmeye başladı derken geceleri sürekli uyanmaya ve hep kucak istemeye başladı. Acaba bunu alışkanlık halinemi getirdi. Kucağa almadığımda baya ağlıyor napıcam bilmiyorum 2,5 yaşında bu arada