9.5 aylık kızım Saat 2 de bir başladı bir saattir sakinleştirmeye uyutmaya çalışıyorum meme vermeden ara ara susuyor ama sonra aynen devam.Delirdim artık.Ya normal değil bence artık bir şekilde sakinleşebilmesi lazım kucakta filan sorun mıu var diye düşünüyorum artık ooofff