Hkshkshsk tüm bunlardan hariç ilginç bir yanıt vereceğim. Bu bebeklere çok üzülüyorum, imkanım oldukça yardım da yapıyorum ancak bu bağış meselesinin devlet kontrolüne alınması gerekiyor. Dünyada 10 bin kişide bir görülürken bu rakam tr de 6 binde bir, nedeni akraba evlilikleri. Toplumun bir kesimi benim vergilerimle neden akraba evliliği sonucu oluşan bir durumu ödemek zorundasınız diyebilir ve buna kimse itiraz edemez. Ben bu görüşü desteklemiyorum ancak böyle düşünenlerde var ne yazık ki.
Sma hastası çocuklar için milyonlar toplanıyor, çocuğun vefatı durumunda aile ancak isterse kendisi parayı devredebiliyor. Devlet burada el atmalı işte, o kalan para başka bir çocuk da ölmesin diye alınıp ihtiyaç sahibi aileye verilmeli. Sma dan çocuğunu kaybeden aile bile bile ikinciyi yapıyor ve o çocuk da sma. Şimdi buna ne demeliyiz? Toplanan paralarla evler arabalar alan da ortada, devlet vermemeli ama devlet kontrollü olması taraftarıyım