Merhaba anneler 18 aylık bir kızım var 1 aydır pişikle savaş veriyoruz çünkü geçmiyor bepantol travazol hamazinc aklıma gelmeyen bir çok krem hepsini denedik ama iyileşmedi bezini degistirdim ama içime sinmedi bulunduğum ilçe de acile götürdüm uzman görsün mantar enfeksiyonu olabilir dedi sonra ile götürdüm mantara benzemiyor cildiyeye çıkar dedi iyice kafam karıştı fakat hiç mantar gibi de değil pişige benziyor kaşınıyor sürekli acıyor diyor varsa önerileriniz krem doğal yöntem alırım