Ececagiklim Kızlar bezinde çok minik bir pembemsi leke var kanmı acaba ? İdrarın sarılığı var ve ortasında leblebi büyğklüğünde pembemsi leke var başına gelen varmı bebeğim 3 aylık
KEREM0000000 Ececagiklim evet benim bebeğimde yaşadık beslenme eksikliğinden oluyor bol bol eözirin veya mama içiyorsa mama verin ama yine de doktora gidin tahlil istiyor doktor
Nisannnn Susuzluktan olabiliyor benim bebeğimin de olmuştu. Çok sık ve aşırı olmadıkça endişelenmeye gerek yok diye biliyorum. Siz yine de fotoğrafını çekip doktorunuza yollayın. Anne sütü ile besleniyorsa bol bol su için.
Zcelik Yeterli sıvı alamadığında idrar koyu kalıyor ve bu akıllı bezler o tortuyu pembeye çeviriyormuş. Maalesef bizde yaşadık özellikle yazın. Bolca emzirmeniz gerekiyor